[O1]Jaką belke zawieszenia na tył(18mm czy 21,7mm) PILNE!!!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Mrozio
    Drive
    • 2005
    • 46

    [O1]Jaką belke zawieszenia na tył(18mm czy 21,7mm) PILNE!!!

    Superba odpusc, niby sie da, ale to tak jak z Passatem albo A4. Trzeba sciane grodziowa ciac, spawac itd. Oczywiscie mozna to zrobic bardzo dobrze, ale jak ostatnio troche siedze w temacie przekladek innej marki i modelu, to rece opadaja jacy rzeznicy robia te auta.

    W sklad takiej przekladki przy Supebie to wejdzie cale wnetrze, lampy, reflektory, maglownica, weze ham. klimy itd. Nagrzewnica do klimy i duzo innych rzeczy o ktorych sie nawet nie mysli. Ale alledrogo Twoim przyjacielem i tam mozna wyrwac caly przod bez silnika z takiego auta, gdzie poduszki nie poszly, bo auto podobno nie mialo tylu po dzwonie :twisted:


    Generalnie, auto musisz miec przelozone i zamawiasz rzeczoznawce. Koszt roznie 100-300zl. W miedzyczasie musisz miec przetlumaczonego V5, oczywiscie pelny V5, a nie jakis z kategoria B, C lub D, bo z nim mozna sobie juz tylko ogrodek zrobic z auta, bez kolejnego wyjazdu sprawnym autem do UK na VIC TEST badz zalegalizowania go w Niemczech.

    Jak juz mamy te dwie rzeczy jedziemy na normalny przeglad rejestracyjny sprowadzonego auta. 169zl o ile dobrze pamietam. Oczywiscie trzeba odwiedzic skarbowy po zwolnienie z VAT-u za jedyne 150zl. Z tymi kwitami, jak nie wyskocza jakies kwiatki na przegladzie to idziesz do wydzialu komunikacji i tam normalna procedura rej auta + 500 na zlom + 75 na ksiazke pojazdu.

    Aha z kwitem od przegladu i przetlumaczonym V5 idziemy oplacic akcyze, ktora placimy od wartosci rynkowej wg. Eurotaxu danego auta w Polsce. Nie interesuje ich czy auto jest kupione za 2000 czy 20 000 funtow

    Czesto bywa tak, ze rozne wydzialy komunikacji, urzedy skarbowe, izba celna maja inne wymagania co do dokumentow lub kolejnosci zalatwiania.
    Taekwondo
  • Sebastian_M26
    RS
    S_OCP Member
    • 2005
    • 1823
    • Superb II (3T4)

    #2
    [O1]Jaką belke zawieszenia na tył(18mm czy 21,7mm) PILNE!!!

    Jutro zamawiam belke...
    Fabrycznie była 1J0 500 051K czyli stabilizator 18mm.
    Wymienić na taką samą czy kupić 1J0 500 051J czyli 21,7mm?

    W jakich wersjach ten większy stabilizator był montowany?
    Co może dać zmiana na większą średnice, czy nie będzie zbyt twardy tył?

    Znalazłem jeszcze numer 1J0 500 045 (zestaw belka+tuleje) ale z tego co pytałem w jednym aso nie jest taki numer produkowany, prawda?

    Dodam że za belke płaci Allianz a auto z 2000r.
    Seria 188KM/270Nm na 95RON

    Komentarz

    • dariuspolo
      L&K
      S_OCP Member
      • 2007
      • 1168

      #3
      18mm 1J0 500 051 K lub 1J0 501 541 K
      21,7mm 1J0 500 051 J

      Zamieszczone przez Sebastian_M26
      W jakich wersjach ten większy stabilizator był montowany?
      ...w ARL,ASZ, leon cupra, octavi RS z hamulcami 256mm lub 232mm.
      Najprosciej jak zostawisz taka jak masz lub wezmiesz zamennik (1J0 500 051 K lub 1J0 501 541 K ) chyba ze kupisz cala kompletna belke z osprzetem bo z tylu masz pewnie jeszcze bebnowe hamulce.
      T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
      SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
      Zuzycie paliwa

      Komentarz

      Pracuję...