Superba odpusc, niby sie da, ale to tak jak z Passatem albo A4. Trzeba sciane grodziowa ciac, spawac itd. Oczywiscie mozna to zrobic bardzo dobrze, ale jak ostatnio troche siedze w temacie przekladek innej marki i modelu, to rece opadaja jacy rzeznicy robia te auta.
W sklad takiej przekladki przy Supebie to wejdzie cale wnetrze, lampy, reflektory, maglownica, weze ham. klimy itd. Nagrzewnica do klimy i duzo innych rzeczy o ktorych sie nawet nie mysli. Ale alledrogo Twoim przyjacielem i tam mozna wyrwac caly przod bez silnika z takiego auta, gdzie poduszki nie poszly, bo auto podobno nie mialo tylu po dzwonie :twisted:
Generalnie, auto musisz miec przelozone i zamawiasz rzeczoznawce. Koszt roznie 100-300zl. W miedzyczasie musisz miec przetlumaczonego V5, oczywiscie pelny V5, a nie jakis z kategoria B, C lub D, bo z nim mozna sobie juz tylko ogrodek zrobic z auta, bez kolejnego wyjazdu sprawnym autem do UK na VIC TEST badz zalegalizowania go w Niemczech.
Jak juz mamy te dwie rzeczy jedziemy na normalny przeglad rejestracyjny sprowadzonego auta. 169zl o ile dobrze pamietam. Oczywiscie trzeba odwiedzic skarbowy po zwolnienie z VAT-u za jedyne 150zl. Z tymi kwitami, jak nie wyskocza jakies kwiatki na przegladzie
to idziesz do wydzialu komunikacji i tam normalna procedura rej auta + 500 na zlom + 75 na ksiazke pojazdu.
Aha z kwitem od przegladu i przetlumaczonym V5 idziemy oplacic akcyze, ktora placimy od wartosci rynkowej wg. Eurotaxu danego auta w Polsce. Nie interesuje ich czy auto jest kupione za 2000 czy 20 000 funtow
Czesto bywa tak, ze rozne wydzialy komunikacji, urzedy skarbowe, izba celna maja inne wymagania co do dokumentow lub kolejnosci zalatwiania.
W sklad takiej przekladki przy Supebie to wejdzie cale wnetrze, lampy, reflektory, maglownica, weze ham. klimy itd. Nagrzewnica do klimy i duzo innych rzeczy o ktorych sie nawet nie mysli. Ale alledrogo Twoim przyjacielem i tam mozna wyrwac caly przod bez silnika z takiego auta, gdzie poduszki nie poszly, bo auto podobno nie mialo tylu po dzwonie :twisted:
Generalnie, auto musisz miec przelozone i zamawiasz rzeczoznawce. Koszt roznie 100-300zl. W miedzyczasie musisz miec przetlumaczonego V5, oczywiscie pelny V5, a nie jakis z kategoria B, C lub D, bo z nim mozna sobie juz tylko ogrodek zrobic z auta, bez kolejnego wyjazdu sprawnym autem do UK na VIC TEST badz zalegalizowania go w Niemczech.
Jak juz mamy te dwie rzeczy jedziemy na normalny przeglad rejestracyjny sprowadzonego auta. 169zl o ile dobrze pamietam. Oczywiscie trzeba odwiedzic skarbowy po zwolnienie z VAT-u za jedyne 150zl. Z tymi kwitami, jak nie wyskocza jakies kwiatki na przegladzie

Aha z kwitem od przegladu i przetlumaczonym V5 idziemy oplacic akcyze, ktora placimy od wartosci rynkowej wg. Eurotaxu danego auta w Polsce. Nie interesuje ich czy auto jest kupione za 2000 czy 20 000 funtow

Czesto bywa tak, ze rozne wydzialy komunikacji, urzedy skarbowe, izba celna maja inne wymagania co do dokumentow lub kolejnosci zalatwiania.
Komentarz